Obiectivele inițiale ale proiectului sunt:
- Reducerea ratei de eșec la 15%, în grupa de vârstă de 11-15 ani, în domeniile matematică, științe și lectură, în acord cu strategia de creștere incluzivă „Europa 2020”.
- Sprijinirea participanților în dezvoltarea abilităților secolului XXI.
- Conștientizarea elevilor și profesorilor cu privire la tehno-antreprenoriat, piața globală și mișcarea „Maker”.
- Dezvoltarea la viitorii tehno-antreprenori a capacității de a recunoaște și exploata oportunitățile și de a-și dezvolta abilitățile în domeniul ȘTIM.
- Încurajarea profesorilor de a-și continua dezvoltarea profesională, contribuind astfel la dezvoltarea carierei lor.
- Împărtășirea aplicațiilor existente și a informațiilor despre Educația 4.0.
- Crearea unui mediu dinamic și profesional în cadrul organizației.
- Îmbunătățirea managementului etapelor de pregătire, implementare și monitorizare a proiectelor la nivel european și internațional.
- Utilizarea componentelor Industriei 4.0 (robotică, imprimantă 3D, VR) în toate cursurile, pentru a conștientiza efectele Educației 4.0 în viețile noastre.