Obiective

Obiectivele inițiale ale proiectului sunt:

  1. Reducerea ratei de eșec la 15%, în grupa de vârstă de 11-15 ani, în domeniile matematică, științe și lectură, în acord cu strategia de creștere incluzivă „Europa 2020”.
  2. Sprijinirea participanților în dezvoltarea abilităților secolului XXI.
  3. Conștientizarea elevilor și profesorilor cu privire la tehno-antreprenoriat, piața globală și mișcarea „Maker”.
  4. Dezvoltarea la viitorii tehno-antreprenori a capacității de a recunoaște și exploata oportunitățile și de a-și dezvolta abilitățile în domeniul ȘTIM.
  5. Încurajarea profesorilor de a-și continua dezvoltarea profesională, contribuind astfel la dezvoltarea carierei lor.
  6. Împărtășirea aplicațiilor existente și a informațiilor despre Educația 4.0.
  7. Crearea unui mediu dinamic și profesional în cadrul organizației.
  8. Îmbunătățirea managementului etapelor de pregătire, implementare și monitorizare a proiectelor la nivel european și internațional.
  9. Utilizarea componentelor Industriei 4.0 (robotică, imprimantă 3D, VR) în toate cursurile, pentru a conștientiza efectele Educației 4.0 în viețile noastre.